מהו אתר תדמית?

האינטרנט הוא אחד הכלים השיווקים החשובים ביותר שיש לנו היום. זהו מקור למידע עבור הצרכנים. כמעט כל אחד אשר מתעניין במוצר או שירות נעזר באינטרנט. יתכן שהוא מתעניין ברכישת מצלמה ורוצה לחקור באינטרנט איזה דגם מומלץ; יתכן שהוא רוצה לבצע את הרכישה באמצעות האינטרנט, או רק לבדוק היכן יש חנות צילום הקרובה לביתו. איך שלא תסתכלו על זה, אם אתם מוכרים מצלמות בוודאי שתרצו להיות באינטרנט. והדבר נכון לגבי כל מוצר או שירות. אז הפעם נדבר על בניית אתרי תדמית לצורך פרסום באינטרנט וחיזוק המיתוג העסקי.

חברות רבות העוסקות בבניית אתרים מציעות שירותים של בניית אתרי תדמית לצורך מיתוג עסקי ופרסום באינטרנט. אך הדבר מעלה את השאלה מהו בעצם אתר תדמית ומה ההבדל בינו לבין אתר אחר?

ניתן לאפיין אתר תדמית כאתר אשר נועד להיות כרטיס הביקור של העסק, או אם תרצו לקרוא לזה הפנים של העסק. בניית אתרי תדמית היא כלי חשוב לצורך בניית מיתוג עסקי ופרסום באינטרנט. הגולשים אשר יגיעו לאתרכם אמורים לקבל את הרושם הראשוני לגבי אופי החברה שלכם ופעילותה. כמובן שתצטרכו להשקיע בכתיבה שיווקית, אך מדובר בהרבה יותר מזה – יש צורך בבניית שפה ויז‘ואלית אשר משררת את המטרות המיתוגיות שלכם.

יש אשר אומרים שהדברים הללו נכונים לגבי כל אתר אינטרנט, אם כך נשאלת השאלה האם באמת יש הבדל בין בניית אתרי תדמית לבין בנייה של אתרים אחרים? האמת שאין כאן חוקים ברורים וההבדל הוא גבול אפור. כל אתר אינטרנט, גם אם הוא עוסק במכירות עדיין צריך לקחת בחשבון נושאים של מיתוג עסקי, ומצד שני גם אין חוק שאומר שבניית אתרי תדמית לא יכולה לכלול מכירת מוצרים.

ברמת העיקרון בניית אתר תדמית מתייחסת לאתר קטן, בלי פונקציות מורכבות, אשר נועד לצורך בניית תדמית ופרסום באינטרנט. אתם בהחלט יכולים להשתמש באתר הזה למטרות אחרות ולהטמיע בו גם חנות אלקטרונית, אך הליבה שלו צריכה להתרכז במיתוג עסקי.

חיזוק המותג באמצעות אתר תדמית 

לבנות אתר כל אחד יכול לעשות, ואפילו לעשות עיצובים יפים ונחמדים. אבל לצורך פרסום באינטרנט אתם צריכים מיתוג עסקי. המיתוג הוא הרבה מעבר לצרכים הטכניים של בניית האתר, המיתוג מתייחס לכל השפה השיווקית של האתר וזו תוצאה של אפיון קהל המטרה של האתר. בניית אתרי תדמית היא אינה עבודה למי שסיים קורס בניית אתרים, אלא עבודה לאנשי פרסום אשר מבינים בבניית תדמית. בניית האתר היא רק השלב הטכני שמוציא אל הפועל את הקונספט ואת המסרים השיווקים שהוחלט עליהם. בניית אתר תדמית אינה מתחילה בכתיבת שורות קוד, אלא באפיון העסק, מוצריו וקהל היעד שלו. רק כאשר נבין את קהל היעד נוכל לבנות את השפה הויז‘ואלית הדרושה.

שתפו את הפוסט הזה

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
bar

בניית אתרי חנות

לאחרונה, בעקבות סגרי הקורונה, עלה מאוד הביקוש לקניות מקוונות וגם קהלים שלא נהגו לבצע קניות מגוונות, מחסור ברירה החלו לעשות זאת. וזאת לצד מגמה כללית

קרא עוד
bar

טיפים לקידום בפייסבוק

לפייסבוק יש למעלה מ 2 מיליארד משתמשים ואם נסתכל על הנתונים בישראל נראה שלמעלה מ 70% מהישראלים מחזיקים בחשבון פייסבוק, רובם עושים בה שימוש יום

קרא עוד