טיפים לקידום בפייסבוק

לפייסבוק יש למעלה מ 2 מיליארד משתמשים ואם נסתכל על הנתונים בישראל נראה שלמעלה מ 70% מהישראלים מחזיקים בחשבון פייסבוק, רובם עושים בה שימוש יום יומי. פייסבוק היא לא רק מקום בו אנחנו משתפים תמונות, מפרסמים סטטוסים ועושים לייקים לחברים, פייסבוק היא זירה מסחרית ענקית ועסקים רבים משקיעים בקידום בפייסבוק. לפרסום בפייסבוק יש יתרונות רבים ובראש ובראשונה ניתן להזכיר את יכולות הטרגוט המעולות של פרסום בפייסבוק. באפשרותכם לפלח את קהל המטרה על פי מאפיינים גאוגרפים, דמוגרפים, תחומי עניין ועוד; דבר אשר מבטיח לכם פילוח מדויק במידה ואתם יודעים לאפיין נכון את קהל המטרה שלכם. ניהול קמפיינים בפייסבוק הוא תחום מקצועי וכדאי להפקידו בידי מי שמתמחה בכך. אם בכל זאת תרצו לנסות לעשות קידום בפייסבוק בעצמכם, להלן כמה טיפים.

טיפים לפרסום בפייסבוק

  1. השתמשו בכלי ה Remarketing – פייסבוק מציעה לכם את ה‘פיקסל’, כלי רב עצמה למעקב אחר המשתמשים שלכם ולביצוע Remarketing. זהו כלי מעולה לצורך מיקוד המודעה בפני הקהל האידאלי. על מנת להפיק את המיטב מכלי זה תוכלו לפנות לשירות של כתיבה שיווקית וליצור כתבות תוכן, בעזרת הפיקסל הגולשים אשר התעניינו בתוכן יחשפו למודעה.
  2. הכל עניין של תזמון – על מנת להצליח בקידום בפייסבוק חשוב שתזהו מהו התזמון הטוב ביותר עבור הפוסטים שלכם. במקומות רבים תוכלו למצוא המלצה על שעות מסוימת, ככל הנראה על פי ניתוח נתוני הגלישה וזיהוי שעות ה“פריים טיים“. לכאורה בשעות אלו יש סיכוי גדול שיותר גולשים יחשפו לפוסט שלכם. אך לא ניתן לקבוע את השעות בצורה המנותקת מקהל היעד. בני נוער עשויים לגלוש ולהישאר מחוברים לכל אורך שעות היום, אך אנשים מבוגרים ועסוקים עשויים לעשות זאת בשעות מאוד מסוימת. זה גם תלוי באופי המוצר שלכם, למשל אם אתם משווקים פעילות שיכולה להתאים למשפחה עם ילדים, אולי תרצו לעשות זאת ביום רביעי או חמישי כאשר ההורים מתחילים לתכנן את סוף השבוע.
  3. ניסוי וטעייה – כאשר אתם עושים פרסום בפייסבוק ישנו גם מקום לניסוי וטעייה בשביל להשיג את ה Fine Tuning של התוצאות. למשל אם אתם מתלבטים בשני ניסוחי מודעה, תוכלו להריץ שני קמפיינים במקביל, עם ניסוחים שונים על מנת לראות מה מביא יותר תוצאות. רק שימו לב שאתם רוצים לבודד את משתני הקריאטיב, אם תשנו גם את הטרגוט וגם את הניסוח, לא תוכלו למדוד את האפקטיביות.
  4. סבלנות עם המודעה – ישנם אנשים המעלים מודעה, בחוסר סבלנות מחליטים אחרי 12 שעות שהמודעה אינה עובדת ומתחילים להכניס שינויים. רגע, קידום בפייסבוק דורש מעט סבלנות. תנו למודעה כמה ימים על מנת להחליט האם היא עובדת או לא עובדת.

ולסיום כמה מילים לגבי קידום אורגני בפייסבוק. כדאי שתדעו שפייסבוק ממעיטה לחשוף פוסטים של דפים עסקיים בפיד של הגולשים. זוהי מדיניות מכוונת שנועדה לאלץ אתכם להשקיע בקמפיין ממומן.

שתפו את הפוסט הזה

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
bar

בניית אתרי חנות

לאחרונה, בעקבות סגרי הקורונה, עלה מאוד הביקוש לקניות מקוונות וגם קהלים שלא נהגו לבצע קניות מגוונות, מחסור ברירה החלו לעשות זאת. וזאת לצד מגמה כללית

קרא עוד
bar

מהו אתר תדמית?

האינטרנט הוא אחד הכלים השיווקים החשובים ביותר שיש לנו היום. זהו מקור למידע עבור הצרכנים. כמעט כל אחד אשר מתעניין במוצר או שירות נעזר באינטרנט.

קרא עוד